benim hikayelerim hep gökyüzünde başlar

Salı, Eylül 14, 2010

muhasebeden anlamam şahane laf sirkülasyonu yaparım(konuyla baglantı yok)

durdurdum hayatımı, radyasyon saldım beynıme,çektim beyazları,kestim yemeyi,kastım iş aramaya,sordum maaşı,başladım işe,aktivasyonu 0a indirgedım ki kımyasal tepkıme olmasın uzaklara bakarken dye,aile candır ,ganka canandır dedım egdım başımı,bu sene fonlar yükselişteymış dedım fonu kendıme hayat tarzı belledim,cikolatalı sufleler lö chocolatte çiki çiki latteler örendım,film zevkimi evde törpülettim,hayaller kurdum,baloncuklar yaptım yere atıp üstünden şahane tereyagı gezdırdım,dolansın hertarafıma yolayım dye saç uzattım,şeffaf odada kırmızı koltuk yaptrdım kendımle hararetlı polıtık ama cogu zaman kşisel tartışmalara gırdım renklı sepet alınca rahatladım..ama en cok sınırımı bozan olay şuydu;yataksız ev olmaz nan,çiçek abbasın mınıbüsüne döndü ev...dadiiiiiiiiiiiiii,dadiiiiiiiiiiii:L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder